Counterpoint වාර්තාවට අනුව 2022 දෙවන කාර්තුවේ දී vivo චීන ස්මාර්ට්ෆෝන් වෙළඳපොලේ ඉහළම ස්ථානයට

Author
By Author

This content has been archived. It may no longer be relevant

Counterpoint Research හි ජුලි 27 වන දින නිකුත් කරන ලද Market Pulse වාර්තාවට අනුව 2022 දෙවන කාර්තුවේදී 19.8% ක වෙළඳපල කොටසක්  සමඟ vivo චීන ස්මාර්ට්ෆෝන් වෙළඳපොලේ ඉහළම ස්ථානයට පැමිණ ඇත. ගෝලීය සහ දේශීය ප්‍රවේශයක් අනුගමනය කරමින් vivo විසින් දේශීය සංස්කෘතිය පිළිබඳ මනා අවබෝධයක් ළගා කොටගෙන ඇති අතරම ලොව පුරා ව්‍යාප්ත වෙමින්ද පවතී. වර්තමානය වන විට, vivo සිය විකුණුම් ජාලය රටවල් 50 කට වැඩි ප්‍රමාණයක් සහ කලාප දක්වා විහිදුවා ඇති අතර විවිධ මිල කාණ්ඩ හරහා ලොව පුරා මිලියන 400 කට අධික පරිශීලකයින් සඳහා සේවා සපයයි.

2022 දෙවන කාර්තුවේ විකුණුම් ප්‍රතිඵලය පිළිබඳව සිය අදහස් දක්වමින් vivo ශ්‍රී ලංකා හි ප්‍රධාන විධායක නිලධාරී කෙවින් ජියෑං මහතා පැවසුවේ, vivo හි විවිධත්වයෙන් යුත් නිෂ්පාදන හේතුවෙන් වෙළඳපල තුල සිය නායකත්වය පවත්වාගනිමින් වෙළඳපොලේ හොඳ කොටසක් අත්පත් කර ගැනීමට හැකි වූ බවයි. සන්නාමය, එහි ධනාත්මක සන්නිවේදන ක්‍රියාවලියන් සහ කලාපීය වශයෙන් පවතින නව්‍ය උපාය මාර්ග හේතුවෙන් මෙම ප්‍රතිඵලය අත්පත් කරගෙන ඇති බවත් එසේම vivo හි අයවැය හිතකාමී නිෂ්පාදන සඳහා විශේෂයෙන්ම තරුණ පාරිභෝගිකයින්ගෙන් යහපත් ප්‍රතිචාර ලැබී ඇති බවත් ය.

නවෝත්පාදන සහ තාක්‍ෂණය සිය හරය ලෙස හඳුනාගත් සන්නාමයක් ලෙස,  vivo සිය නොනවතින ගමන්මග ඔස්සේ කලාපීය වශයෙන් විහිදී සිටින සිය පාරිභෝගිකයින්ගේ ආදරය සහ සහයෝගයට පාත්‍ර වී ඇත.

Share This Article
Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *